Vsako sekundo 23.000 ljudi uporablja Google za iskanje informacij. Veliko jih sicer išče nasvete, kako dobiti punco, si zavezati kravato ali rešitev za katero od drugih življenjskih dilem, vendar pa nekateri iščejo tudi izdelke ali storitve vašega podjetja. In z Google oglasi poskrbimo, da jih zagotovo vidijo.
Skupaj z vami izberemo ključne besede in pripravimo ustrezne tematske oglase. Ko vaši potencialni kupci v iskalnik vtipkajo eno od vaših ključnih besed, se v oranžnem polju nad organskimi zadetki ali na njihovi desni strani, pokaže vaš oglas.
Prikazno omrežje omogoča tudi zakup pasic (bannerjev) ali celo video oglasov, ki jih lahko umestimo na točno določne spletne strani. Lahko pa izberemo le okvirno temo in nato Google Adwords vaše oglase prikaže na relevantih straneh.
Ne le, da je Facebook lahko pomemben vir klikov na vašo spletno stran in učinkovit kanal promocije, omogoča tudi neposreden nagovor vaših oboževalcev. Če ga želite uporabljati na pravi način sodelujte s strokovnjaki.
Remarketing je odlična priložnost, da ponovno osvojimo pozornost tistega, ki je v procesu odločanja pozabil na naše izdelke ali storitve. Z direktnim, prepričljivim in domiselnim pozivom k nakupu nam tokrat ne bo ušel!
Ljudje so zelo izbirčni pri tem, kaj si želijo v svojem INBOX-u. Če jim pošiljate sporočilo preko elektronske pošte, naj govori v tonu, ki odraža bralčeve potrebe, saj bo v nasprotnem primeru pristala tam, kjer si ne želite.
Pomagamo vam, da skupaj zložimo prave besede, ki bodo pripovedovale zgodbo. In poskrbeli bomo, da bo ta zgodba imela srečen konec. Dobro besedilo ni samo berljivo, ampak tudi navdušuje.
Najboljša stvar pri vseh Googlovih oglasih za vas je, da večinoma plačate le za klike na vaše oglase. Za nas pa je najboljše to, da program Google AdWords omogoča izjemno natančne statistike. Tako lahko vidimo, kateri je zvezdnik med oglasi in katere ključne besede si zaslužijo kraljevsko razvajanje. Z uporabo iskalnega omrežja se izognete skrbi, da bodo vaši oglasi preveč moteči za vaše potencialne stranke. Google vaše besedilne oglase namreč prikaže le tistim, ki aktivno iščejo informacije o podobnih izdelkih in storitvah, kot so vaši
“Če te ni na Facebooku, te ni,” vsekakor drži za podjetja. In ker nočemo, da bi bili v svetu družbenih medijev nihče, vas na zemljevid družbenih medijev lahko postavimo na več načinov. Facebook ponuja zanimive možnosti komunikacije in hkrati krepi odnos z vašo ciljno publiko. Ne le, da je Facebook lahko pomemben vir klikov na vašo spletno stran in učinkovit kanal promocije, omogoča tudi neposreden nagovor vaših oboževalcev in odgovarjanje na njihova vprašanja. Če ga želite uporabljati na pravi način, vzame več časa, kot se mogoče zdi na prvi pogled.